SwissTime: 11:07
InternetTime: @422
GOA.CH

Meanwhile, join the Psy community:
| Links | Mailing list | Chat | Mystical Forum |

Today's hits: 314


Interactive Party Reports

Search for
[printer friendly version]


18-Aug [add report] XI. Traditionelle Toggi Goa Party 19 reports
  11-Sep Crazy Party man! Thanks for throwing it, I had just returned from
  22-Aug Photos byte
  22-Aug Hat niemand Fotos gemacht?
  21-Aug Use us em Bürostühli, vergiss mal de Alltag, beweg di und vergiss
  21-Aug Ich bi das Jahr s'erscht mal a dä Toggi däbii gsi, s'letscht Jahr
  21-Aug Salü Goaners, I möcht mi o no herzlich bedanka für die Einladung.
  21-Aug °°o0o°°DANKE°°o0o°° es isch eifach ALLES wunderschön gsi. das isc
  21-Aug Kam gerade von der OW-Party zurück (mit einem kleinen Zwischensto
  21-Aug genau das han i scho so lang vermisst. as isch eifach mega gsi. a
  20-Aug Ein ganz herzliches und spirituelles Dankeschön an all die vielen
  20-Aug Das isch ä GOA-Party vom feinschtä gsi! Dä Hammer! Dankä, dass i
  20-Aug *WOW*! e würkli super party wo do im hinterste toggabuag statt g
  19-Aug *Wow*, so öppis han ich scho lang nümä Erläbt, das isch no Goa. Ke
  19-Aug Gestern stand das Toggenburg für mich noch für Schokoladewaffeln,
  19-Aug Das war schon die elfte Toggi Party? Wo war ich all die Jahre? Me
  19-Aug Das war ja eine rundum gelungene Party und das in jeder Beziehung
  19-Aug Noch nie habe ich so einen tollen Party Platz erlebt. Ein märchenh
  19-Aug sind um 15.00 uhr von der party gegangen es war wunder - wundersch
  19-Aug grad wo mir z stei acho sind, hemmer gmerkt, dass mer jo no hette




XI. Traditionelle Toggi Goa Party

Sat-18-Aug-2001
DJ's: Moon, Manf, Samadhi Puja

[add report]



Crazy Party man! Thanks for throwing it, I had just returned from Africa (Solipse) and after the Zoom had my last trip in the beautiful Swiss Alps! I had only a few franks left, which I contributed for drinks and had breakfast from the raspberrybushes that grew in the mountains above the party. Hey, me like! And then I danced my socks off again ;-)

If you guys ever come to Amsterdam, drop me a mail!




Photos by Markus :)
byte



Hat niemand Fotos gemacht?




Use us em Bürostühli, vergiss mal de Alltag, beweg di und vergiss de ganzi Stress mit der Aschafferei. Ohni mini Fründe, diä au nach so vile Jahr no da sind und durehebed mit em feschte Glaube, dass mer trotz allem Kommerz grad extra müend a Traditione feschthalte und witermache, wär i au das Wuchenend wieder em Business nahgsprunge. Verchrampft und nüme offe für die geischtige Wert, wie Lache, Tanze, Luege und sich frei fühle underem Sternehimmel i eusem doch so wunderschöne Ländli.

Dass so menge vo Eu di Chraft an dem Ort , die liebevolli Arbet und d’Energie gfühlt und globt händ, druckt mer würklich Träne id Auge und git mer wieder ä Wellä zum witerrite. Danke vil mal für die Honigsuesse Lob ad Verastalter, ich glaub es git kei besseri Motivation für Sie witer z’mache als das und ich chan Eu eis versichere, das bruchts mängmal au, damit mer nöd ufgit.

Also sind lieb zu enand und respektiered jedes Läbewese und sini Gfühl und tüend lieber eimal meh lobe wie verletze, au wänn er viellicht grad ganz anderer Meinig oder Stimmig sind. Es chund zrugg irgendwänn aber gschenkt wird eim nüt, es cha villicht 15 Jahr ga bis er emal de Liebesbrief überchömmed für das er nüt verlangt händ usser Reschpäkt vor Euem Wese.

Ich möchte mich ganz herzlich bedanke bi allne so friedliche happy people, die im Toggi waren und zu däm wunderbare Fäscht bitreit händ. Vo der Gmeind bis zur Polizei sind all sehr positiv igstellt gsi und das sicher nume well ALLE guet druf gsi sind. Es Terrabumm a d’ Gabi de Manfred, de Thut, de Bruno, de Peter, de Markus, de Pepe, de Baps em Chrigel, em Jansi und allne Hällfer, diä nonstop glueged händ das es allne guet gat. Das es Fäscht wo mit 8 Lüt agfange hät, vor so vilne Jahr, ohni Geld, immer no am gliche Platz und ohni Money exischtiert, spricht für de Spirit vo Eus allne.

Ich bi uf jede Fall s’nächscht Jahr wider deht, nöd wäg de Music, nöd weg de Bole, sondern weg Eu, dänne wo am Lagerfür sitzed, d’Bole mached, d’Music mached und eifach so herzlichi wipes usstrahled, dass mer de ganzi anderi Sch... vergässe cha. Ich liebe Eu, wänn er ä so guet druf sind! And I give you a strong hook.

De Kullergnom, de Toggigeischt und sini Chind.




Ich bi das Jahr s'erscht mal a dä Toggi däbii gsi, s'letscht Jahr hetti eigetli au scho wellä cho, han's aber leider nöd gschafft gha.

So öppis hani sit ich a Goa Partys gah no nie erläbt. Es isch für mich fascht echli z'vill los gsi. Ich bin vilicht au ufere komischä Wälle grittä.

Naja, ich chan nur sägä, dass ich uf kein Fall irgend öpperem d'Schuld gäh wot, dass es mir echli schräg inecho isch, dänn d'Lüüt und d'Deko sind super-toll gsi. Geniali Location. Leider hani dä Spirit vo dem Goa-Fäscht nöd ganz chönne ufnäh.

Trotz irgendwie *schrägem* Trip a dem Weekend, wirdi s'nögscht mal (hoffetlich nöd schräg druf) au debii sii. Peace and thanks to all!




Salü Goaners, I möcht mi o no herzlich bedanka für die Einladung. Die ganze GOA-FAMILY war dort, fast a paar lüt häant gfehlt, Schade z.b mein bester Freund Gigs 16 Jahre und der beste Freund uf Goas so wie alle. Die Location war Wünderschön so wie die letzten 5 Parties: Global Vibes, Nkonsonkonson,Deep Lumina, Toogi-Party und die Zoom wo i eine Woche blieba bin. I werd schauen ob i no mehr von den Hemden uftrieba kann,weil man schwitzt mit dem Hemd nicht, bestätigung kann Euch der 'Eve' geben. Ein Dankeschön an den Dj vom Sonntag,hoff das er mir schreibt wegen den Parties was i in Linz macha werd. Danke no an Babs,Alian,Eve,Anita,Wolfgang,Franciska,Patrik und denn anderen sowieso auch no ein Dank. Tschau an schöaner Tag no und ma wird sich sehen,PEACE.






°°o0o°°DANKE°°o0o°° es isch eifach ALLES wunderschön gsi. das isch ä party gsi wie zu alte ziite.




Kam gerade von der OW-Party zurück (mit einem kleinen Zwischenstopp im DJ Corner Luzern) und lauschte etwas am Kopfkissen, als das Telefon klingelte. Ob ich auch an die Toggi- Party gehe? Hatte das eigentlich nicht in meinem WE-Programm, aber wenn ich nun schon mal wieder wach bin. Habe an diesem WE insgesamt 520 km zurückgelegt.

Also ich begreife die Welt nicht. Ich hatte in letzter Zeit etwas Mühe mit dem Sound und komme an diesem Wochenende von einer sehr guten Party an eine noch bessere. Es gibt sie also noch, die ECHTEN Goa Partys, Yuppee.

Da die Schreiberlinge vor mir schon genügend Lob gespendet haben, etwas anderes: Was wäre für euch der Goa-Grand-Slam? Das ist natürlich so subjektiv wie wie die Frage, was echter Goa ist. Trotzdem: Für mich sind die Major-Events in der Schweiz die VIAMALA Party, ACHENBERG (Rainbow Tribe), GOA GIL und eben die TOGGI-Party.

Der Sound hat mir sehr gefallen. Ganz aussergewöhnlich war der Schluss mit teilweise 0 bpm, wobei Steigerungen bis 10 bpm durchaus vorkommen konnten. :-)) Dies brachte mich etwas ins Studieren über die verschiedenen Arten, wie Organisatoren eine Party ausklingen lassen. Hier machte man voll die Stimmung mit, die dem Begrüssungstrunk entsprach :-)). Das hat mir sehr imponiert. Dieser Anlass war ein Gesamtkunstwerk.

Obwohl mir diese Party einen so guten Eindruck gemacht hat, kann ich eine kleine Kritik nicht verkneifen. Die Autos haben zum Teil im Moorgebiet parkiert! und in einer Kuhweide, die sich für Partybesucher wie ein umzäunter Parkplatz ausnahm. Die Weide wurde dann ja auch polizeilich geräumt. Ich denke, kein Besucher wollte die Natur schänden oder einen Bauern vertäuben. Das lag nur daran, dass man im Dunkeln so schlecht sieht. Plastikbändel auf der linken Strassenseite und quer über die Zufahrt zur Weide gespannt, hätte viel Ärger erspart.

See you next year.




genau das han i scho so lang vermisst. as isch eifach mega gsi. alles het gstumma. dr platz isch gigantisch, voll kraft gsi. und all lüt guat druf! wunderschöni decos mit viel liabi gmacht. für mi isch das eini vu da besta party gsi dä summer. i han nämlich scho denkt so partys gebs nüm. merci da liaba verastalter für alles!




Ein ganz herzliches und spirituelles Dankeschön an all die vielen Besucher. Ihr habt alle dazu beigetragen, dass diese Party so richtig MEGA schön war. Die universelle Energie und Spirit waren dadurch ultra präsent. Ich wünsche allen eine gute Zeit und bis bald... Boom




Das isch ä GOA-Party vom feinschtä gsi! Dä Hammer! Dankä, dass i das no ha dörfä erläba. All die guätä Lüüt sind dötä gsi. Ihr sind GOA! Sensationel, wa Ihr für ä positievi Atmosfährä usgstrahlt händ. Hätt mega Freud gmacht mit eu. Merci vielmol! Ganz ä grosses Lob a d'Veranstalter. Das es no ä Party oni Itritt, wo so viel Härz im Spiel gsi isch git, het i nümä Glaubt. Vo eu, sötäd sich die meistä Organisationä äs ganz grossäs Stuck abschniedä! Gigantisch! Ihr sind mit Abstand die geilscht Party gsi da Johr und garantiert nümä z'Topä.

Komplimänt au a diä Härrä hinterm Mischpult. Sound vom feinstä, wo Ihr ufgleit händ. Hät mi grausam Verschliergät! Voralem dä SAMADHI PUJA hät mi uf än ultimatievä Trip brocht. Wär nöd gsi isch, isch selber schuld dänn, kunterbunt ist das dasein und granatenstark! Dankä!




*WOW*! e würkli super party wo do im hinterste toggabuag statt gfunde hät... supi sounds (v.a. am morge), chilli peoplez und e mega deko (fasch wie in gstäig)... han leider scho um die 8 müessä leave... und bin denn no de blaue mändli entgege gloffe... hei die no stresse macht? hoffe doch nöd, will i nöchst year wieder dört hi will... really nice place! thx to organisation and MAN WITH THE SHINING RED HACKYBALLS: write me a mail, if you read this... so long, keep tha P in your heart!




*Wow*, so öppis han ich scho lang nümä Erläbt, das isch no Goa. Kei Itritt, kei Prisä für Getränk, usw. abär äs Spändekässäli. Chasch gäh was Dir Wärt isch. Nöd uf Abriss, wiä leidär so vieli! Ganz schöni Dekos, mega Härzig, und natürlich än supär schönä Platz. Und au dä Sound isch nöd schlächt gsi. Nöd immär glich, abär im gross und ganzä guät.

Äs riesä Kompliment a diä Oranisation. Machäd wietär so. Solang's so lüt wiä eu git, stirbt dä würklich Gedankä und d'Idä vo Goa, nämlich ä Schöni Party mitänand zha, nöd. Guäti Energiä sind do umä gsi. Merci für eui bemüäigä bis än andärs mol.




Gestern stand das Toggenburg für mich noch für Schokoladewaffeln, heute für die atmosphärischste Goa Party, die ich je besucht habe (seit 7 Jahren). Was für ein romantischer Platz, welch liebevolle Deko, und der Sound vom allerfeinsten. Zum Teil erreichte er fast Zimmerlautstärke, was eine sinnliche feierliche Stimmung erzeugt. Wie schön, wenn man sich auf der Tanzfläche unterhalten kann, ohne sich anzuschreien. Dazu wurde der süsseste Chai kredenzt, den ich je getrunken habe (aber mit Honig). Das ist Goa pur!

Liebe Veranstalter, Ihr habt uns so verwöhnt, hoffentlich seid Ihr mit Eurer Kollekte einigermassen herausgekommen.




Das war schon die elfte Toggi Party? Wo war ich all die Jahre? Mein Leben wäre ein Sack voll Spass, wären alle Goas so gut wie diese.




Das war ja eine rundum gelungene Party und das in jeder Beziehung. Vor allem die Dekoration war sweet (kein giftiger Bauschaum, und viel Sorgfalt und Liebe). Schade konnte ich das einladende Heu chill-out im Chalet nicht geniessen, die schöne Musik hat mich die ganze Nacht auf den Beinen gehalten.

Und ich habe geglaubt, der eigentliche "Goa Spirit" sei schon tot. Eine tosende standing Ovation an die Veranstalter!






Noch nie habe ich so einen tollen Party Platz erlebt. Ein märchenhafter Kraftort mit Eigendynamik. Habt Ihr die rustikale Knebel-Holzplankenscheisse auch gesehen? Als ich sie benutzen wollte, ist mir ein faustgrosser, bemooster Stein an den Arsch gerollt, aber ganz sanft. Niemand war auf der Böschung, von wo er gekommen war, und wäre er dort heruntergekullert, hätte er viel mehr Drall haben müssen. Ausserdem hat er noch das Absperrtuch überwunden. Die vernünftigste Erklärung dafür ist wohl, dass ein paar Waldgeister Boccia gespielt haben.

Grüsse und Küsse an sie und die lieben Veranstalter.




sind um 15.00 uhr von der party gegangen es war wunder - wunderschön darum musste ich mich gleich hinsetzen und meinen lob und dank niederschreiben! für mich wohl die beste location gewesen für dieses jahr, und das liebevoll gestaltete wunderschöne deko!

wow, wenn auch die musik bis in den morgen etwas geschmacksache war, war es eine supergeile party - so viel nette leute die alle super drauf waren! der sound den samadhi puja auflegte ist uns super gut reingelaufen (s.p. : sooooo geil!)

an die veranstalter: weiter so, weiter so - solche parties wollen wir feiern! genau diesen spirit wollen wir fühlen - yiipieee! !boom shankar!




grad wo mir z stei acho sind, hemmer gmerkt, dass mer jo no hettet sölle uf e bank go go geld hole, also simmer retour bis uf wattwil gfahre, bis mer e ubs gfunde hend. und denn das ganze zurück.

party place isch voll nice gsi, richtig voll spirit... nöd mal itritt hetts koschtet. hett defür au kei bier gha. nöd dass es zwingend isch, dass es a partys bier git, aber mir persönlich hetts chli gfehlt. defür hetts jo bowle geh, wa resultiert hett, dass alli öppe uf em gliche level gsi sind...;-) wenn mer das gwüsst hettet, wäred mer wohl nöd nomol uf wattwil düsed.

jedefalls isch mer denn irgendwie de spirit verlore gange, nachdem i öppe 3 stund recht anstrengendi musik verarbeit ha. mer hend denn au irgendwenn zämäpackt und sind hei. sind wahrschinlich verschiedeni aspekt gsi, dass i mi nöd so han chönne begeistere. hoffe, die wo blibe sind, hend glich no e nice party gha.

zum schluss möcht i glich no es dankeschön sägä, für all die lüüt wo so öppis ermöglicht hend ohni iitritt z' verlange!

ss: isch trotzdem no ganz glatt gsi, cu next time, have fun & get free spirit!


Page served in 0.748s
Creative Commons License